Ben je het zat om maar urenlang naar je administratie te staren? Je wilt je natuurlijk zoveel mogelijk bezig houden met de kern van je bedrijf, maar helaas komt hier ook een stukje administratie bij kijken. We geven je daarom graag een aantal tips om hier tijd op te besparen, zodat je meer tijd over hebt voor waar het bedrijf echt om draait. 

Automatisch platform

Er zijn diverse tools die je gratis kunt gebruiken die voor jou als deels de factuur opzetten en waar je precies kan instellen wanneer je deze wil versturen en naar welke persoon. Dit scheelt voor jezelf al veel tijd dan om dit handmatig te doen, terwijl er gratis tools zijn die je hierbij kunnen helpen.

Bonnen via een app

Je kunt al je bonnetjes die betrekking hebben op uitgaven binnen het bedrijf uploaden via een app. Je maakt direct met je telefoon een foto van het bonnetje en je geeft in de app aan waar deze kosten betrekking op hebben. De bon is hierdoor direct opgeslagen en hoef je dus ook niet meer te bewaren. 

Een specialist

Een andere optie is natuurlijk het inhuren van een specialist. Zo kun je naar een administratiekantoor in Dedemsvaart gaan die verstand hebben van administratie. Naast dat zij het in eerste instantie sneller kunnen doen, hebben zij ook alle verstand ervan. Er zullen dus geen zaken over het hoofd worden gezien en daarbij kun jij je volledig focussen op wat je echt leuk vindt binnen het bedrijf. Kijk hiervoor eens bij administratiekantoor Mulders.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *